Автор досвіду:
Лисак Оксана Русланівна, вчитель англійської і німецької мов, заступник директора з НВР Долинської
загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів Запорізького району Запорізької
області, кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії»
Тема досвіду:
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ
ДЛЯ
РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ
НА
УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ЗА
НОВИМ ДЕРЖАВНИМ СТАНДАРТОМ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Базова модель досвіду
Використання
ІКТ на уроках англійської мови дає змогу яскраво
представити навчальний матеріал, особливо країнознавчий, що створює позитивну
атмосферу для оволодіння ним, виконує такі дидактичні можливості:
джерело полісенсорної інформації, диференційовано організовує навчальний
процес, контролює ступінь засвоєння інформації, регулює темп вивчення
навчального предмета, попереджає помилки, дає необхідні коментарі, пояснення,
забезпечує зворотний зв'язок.
Актуальність і
перспективність досвіду
Сьогодні англійська мова
- найпоширеніша мова у світі. Це мова телебачення, комп’ютерів, Інтернету,
наукових новинок, це можливість розширення свого кругозору. В умовах сучасної
школи вивчення англійської мови не повинно бути звичайним та буденним.
В 2015-2016 навчальному році продовжується
впровадження нового Держстандарту повної загальної середньої освіти для 5-7 класів.
Оскільки, учні у 5 класі проходять складний період адаптації, то
для полегшення процесу навчання використовую ІКТ на уроках, роблячи їх більш
цікавими, наочними, сучасними. Перспективність мого
досвіду полягає у можливості використання моїх наробок іншими вчителями на
власних уроках.
Науково-теоретична база досвіду
Ґрунтується на
Методичних рекомендаціях Міністерства освіти і науки України від 24.05.2013 №
1/9-368, навчальних програмах для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних
закладів (новий стандарт).
Інформаційно-педагогічна
модель досвіду
Комп’ютерні технології,
увібравши в себе елементи різних методик (особистісно-орієнтованого,
розвивального, проектного навчання),
надають кожному учневі, спираючись на його інтереси, здібності, особисті
цінності й суб’єктивний досвід, можливість самореалізації в пізнавальній та інших
видах діяльності, створюють комфортні умови для самовизначення особистості в
інформаційному суспільстві.
Результат
запровадження досвіду
Досвід переконує, що комп’ютер
забезпечує активізацію діяльності викладачів та учнів на уроці, сприяє
здійсненню диференціації та індивідуалізації навчання, розвитку спеціальної або
загальної обдарованості, формуванню знань, посилює міжпредметні зв’язки. Все це
дає можливість покращити якість навчання, адже комп’ютер сприяє не тільки
розвитку самостійності, творчих
здібностей учнів, його застосування дозволяє змінити саму технологію надання
освітніх послуг, зробити урок більш наочним і цікавим.
Головне завдання
використання ІКТ у процесі вивчення англійської мови – підвищити пізнавальний
інтерес учнів до вивчення предмета, забезпечити ефективність його опанування
школярами. Загальновизнано, що особистість, яка зацікавлена, хоче пізнати
матеріал, засвоює його набагато краще, ніж та, що не зацікавлена.
Детальніше з матеріалами і напрацюваннями Лисак О.Р. можна ознайомитися на сайті Все для вчителя англійської мови
Комментариев нет:
Отправить комментарий