У 2015-2016 навчальному році члени творчої групи запропонували розроблені теоретичні положення і створені згідно власних методичних ідей практичні наробки за науково-методичною темою: "Використання інноваційних технологій як засіб формування творчої активності школярів та підвищення якості навчально-виховного процесу через гуманізацію освіти" для запровадження в навчально-виховний процес вчителями-предметниками школи, а саме питання:
1. Костиль Світлана Василівна, вчитель початкових класів, стаж - 25 років, категорія - вища, старший вчитель, тема - "Впровадження гуманно-особистісної технології Ш.О. Амонашвілі в навчально-виховний процес".
2. Лисак Оксана Русланівна, вчитель англійської мови, стаж - 5 років, категорія - ІІ, тема - "Використання ІКТ на уроках англійської мови за новим Державним стандартом для розвитку творчих здібностей учнів".
3. Глюзо Єлизавета Євгенівна, вчитель малювання, категорія - спеціаліст, тема - "Використання інтерактивних технологій як засіб формування творчої активності школярів",
4. Саджениця Ірина Леонідівна, вчитель історії, стаж - 6 років, категорія - спеціаліст, тема - "Активізація пізнавальної діяльності учнів через використання ІКТ на уроках історії".
1. Костиль Світлана Василівна, вчитель початкових класів, стаж - 25 років, категорія - вища, старший вчитель, тема - "Впровадження гуманно-особистісної технології Ш.О. Амонашвілі в навчально-виховний процес".
2. Лисак Оксана Русланівна, вчитель англійської мови, стаж - 5 років, категорія - ІІ, тема - "Використання ІКТ на уроках англійської мови за новим Державним стандартом для розвитку творчих здібностей учнів".
3. Глюзо Єлизавета Євгенівна, вчитель малювання, категорія - спеціаліст, тема - "Використання інтерактивних технологій як засіб формування творчої активності школярів",
4. Саджениця Ірина Леонідівна, вчитель історії, стаж - 6 років, категорія - спеціаліст, тема - "Активізація пізнавальної діяльності учнів через використання ІКТ на уроках історії".
Комментариев нет:
Отправить комментарий